Brede school

Samen met kinderopvang Ukkepuk en peuterspeelzaal Bernadette werken wij aan een doorgaande lijn in het onderwijs van 0 tot 13 jarigen in Mariahout. Wij zorgen voor een afgestemd aanbod aan activiteiten, zodat er een doorgaande ontwikkelings- en zorglijn is.

Kinderopvang en BSO

Kinderopvang Ukkepuk
Kinderopvang Ukkepuk verzorgt dagopvang en voorschoolse opvang.

Ouders die hier gebruik van willen maken kunnen bellen naar Ukkepuk 0499-421814 of mailen naar ukkepuk68@hotmail.com

Peuterspeelzaal Spring

Spring verzorgt de peuterspeelzaal.

Voor financiƫle en praktische vragen kunt u bellen naar:

• locatie: 06 11 87 14 48
  • klantenservice: 088 2088 217
    psz.bernadette@spring-kinderopvang.nl

Buitenschoolse opvang

Kinderopvang Ukkepuk
Kinderopvang Ukkepuk verzorgt buitenschoolse opvang op alle dagen.

Buitenschoolse opvang van Spring
Op de basisschool zet je kind grote stappen naar meer zelfstandigheid. Met ons Spring Actief programma stimuleren we kinderen van vier tot dertien jaar om zoveel mogelijk zelf hun activiteiten te kiezen. Buitenspelen, even kletsen in de loungehoek, op de computer werken of huiswerk maken. Ook gezamenlijke activiteiten en daarmee de ontwikkeling van sociaal contact zijn het resultaat van overleg. Meedoen is namelijk veel leuker als je iets te zeggen hebt! Voor meer informatie over Spring kan je een kijkje nemen op www.spring-kinderopvang.nl.

Spring verzorgt de buitenschoolse opvang op maandag-, dinsdag- en donderdagmiddag.

Voor financiƫle en praktische vragen kunt u bellen naar:

• locatie: 06 11 87 14 48
  • klantenservice: 088 2088 217